tel.: +48 58 698 21 75 do 76

email: supervisor@supervisor.pl

tel.: +48 58 698 21 75 do 76

supervisor@supervisor.pl

Obsługa klienta

Serwis

Dzięki zastosowaniu w systemie odpowiednich funkcji sygnalizacyjnych firmowy serwis dowiaduje się o zaistnieniu nieprawidłowości praktycznie w tym samym momencie, w którym one się pojawią. Nie ma przy tym znaczenia, czy jest to defekt urządzenia, czy też nieuprawniona zewnętrzna próba ingerencji w jego działanie. Taki sposób powiadamiania pozwala serwisowi na przystąpienie do działania znacznie wcześniej niż użytkownik systemu zorientuje się, że coś jest nie tak. Nie można zatem oszacować, jaki jest czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii. Może on bowiem pojawić się u klienta... zanim ten zorientuje się, że trzeba go wezwać!

Aby być jak najbliżej naszych klientów stworzyliśmy rozbudowaną sieć serwisową. W chwili obecnej nasze placówki znajdują się w następujących miastach:

Szkolenie i pomoc techniczna

W dzisiejszych czasach powiedzenie „czas to pieniądz" zyskało mocniejszy niż kiedykolwiek wcześniej wydzwięk. W dobie rosnącej konkurencji nikogo nie stać na bezproduktywne przestoje wywołane awariami oraz przedłużającym się czasem ich usuwania. Także na przeprowadzanie szkoleń związanych z obsługą nowych urządzeń lub programów z reguły nie ma zbyt wiele czasu.

Zdając sobie z tego sprawę przygotowaliśmy dla naszych klientów szybkie i wygodne, a co najważniejsze jednocześnie skuteczne, programy szkoleniowe. Naszym celem jest przygotowanie użytkownika do praktycznej pracy z systemem w czasie zaledwie 30 min. Osiągnięcie takiego wyniku było możliwe dzięki intuicyjnemu charakterowi naszego systemu, oraz innowacyjnym metodom prowadzenia szkoleń.

Oprócz tradycyjnych szkoleń bezpośrednich prowadzonych u kienta, opracowaliśmy także nowatorską formę szkolenia telefonicznego, pozwalającą przeprowadzić takie szkolenie w dowolnie wybranym przez państwa momencie. Wyjaśnianie wszelkich zagadnień związanych z obsługą i funkcjonowaniem systemu odbywa się telefonicznie z wykorzystaniem zdalnego pulpitu.

Aby maksymalnie ułatwić kontakt pomiędzy użytkownikiem a operatorem systemu, do każdego klienta przypisany jest konkretny inżynier informatyk z bezpośrednim kontaktem telefonicznym.

Zostaw swój telefon

skontaktujemy się z Państwem.

  • Supervisor Sp.z.o.o.
  • PPNT Al.Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia
  • tel.: +48 58 698 21 75 do 76
  • kom.: +48 604 185 996
  • email: supervisor@supervisor.pl

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

© 2012

Designed by Pixlab.pl

Komunikat. Wykorzystujemy pliki cookies, aby nasz serwis lepiej spełniał Państwa oczekiwania. Można zablokować zapisywanie cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. [x] ZAMKNIJ
facebook